BLOGG INNEHÅLL


Här kommer ni att få se en del av min lägenhet och mina olika arbeten så som möbler stickat virkat sytt målat mm. Ja även något att stoppa i munnen. Ja det som utgör mitt liv det jag skapar.
Att varje bostad har sin egen potential med en själ som måste vårdas o stimuleras, har blivit allt tydligare. Men den måste fyllas med de människor vi önskar, och de acessoarer o saker som vi tycker speglar vår perssonlighet-
Antingen det är vi själva som skapat dem eller någon annan.

Själv har jag alltid funnit större lycka i att hitta möbler med mera på loppis eller liknande för att skapa det jag vill ha av det. Jag köper sällan nytt. Gör om det jag redan har. Varför ska man alltid köpa nytt att konsumera bara för konsumtionens skull. Nej det finns så mycket att ta tillvara på och bearbeta så att det blir som du vill!

Välkommen till min smått röriga värld och låt dig inspireras!













onsdag 24 februari 2010

Vardagsrum/sovrum

 

Ni som tittat tidigare i bloggen har sett att jag sover i vardagsrummet. Så gjorde jag även i denna lägenheten. Och här ser ni faktiskt samma möbler som senare syns i min nuvarande mer förglada lägenhet. En del har fått ny färg andra är de samma men sällskapar med nya tyger.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar