BLOGG INNEHÅLL


Här kommer ni att få se en del av min lägenhet och mina olika arbeten så som möbler stickat virkat sytt målat mm. Ja även något att stoppa i munnen. Ja det som utgör mitt liv det jag skapar.
Att varje bostad har sin egen potential med en själ som måste vårdas o stimuleras, har blivit allt tydligare. Men den måste fyllas med de människor vi önskar, och de acessoarer o saker som vi tycker speglar vår perssonlighet-
Antingen det är vi själva som skapat dem eller någon annan.

Själv har jag alltid funnit större lycka i att hitta möbler med mera på loppis eller liknande för att skapa det jag vill ha av det. Jag köper sällan nytt. Gör om det jag redan har. Varför ska man alltid köpa nytt att konsumera bara för konsumtionens skull. Nej det finns så mycket att ta tillvara på och bearbeta så att det blir som du vill!

Välkommen till min smått röriga värld och låt dig inspireras!













lördag 27 februari 2010

En princessas dagdröm

 

Detta är min yngsta flickas rum då hon var där mellan 4 och sex år. Nu är hon nio nästan tio om man frågar henne själv.
Hon älskade prinsessor och att klä ut sig.
Jag som älskar att skapa och där inredning är en form av detta, blir sådär äckligt tacksam och lycklig då barnen byter intressen och åldrar som ofta är orsaken. Eftersom jag då får en legal anledning att måla om och inreda nytt mm.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Eva!
    Tack för beröm, det värmer alltid att få beröm. Roligt att få kontakt med din sida, den är läcker!/lena

    SvaraRadera